Skip links

Регіональні центри управління та контролю в секторі розумного міста

Про проект

Командно-диспетчерські пункти з телекомунікаційним обладнанням та віддаленою інфраструктурою призначені для збору, передачі, обробки та відображення інформації про події та загрози.

Оператори з правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування забезпечують:

  • цілодобовий контроль громадської безпеки;
  • пожежну безпеку;
  • перевезення великогабаритних/небезпечних вантажів;
  • природні аномалії та стихійні лиха;
  • терористичних загроз та подій з ознаками гібридних та прямих військових дій.

Вони керують та/або координують поточну роботу міських/територіальних підрозділів/служб:

  • поліції;
  • служби з надзвичайних ситуацій;
  • муніципальної та приватної охорони;
  • громадських організацій;
  • місцеве господарство (управління дорожнім рухом, паркування);
  • громадський транспорт;
  • вуличне освітлення;
  • ліфти;
  • водопостачання/водовідведення, газопостачання;
  • автозаправні станції;
  • енергетика;
  • освіта;
  • охорона здоров’я;
  • спорт і розваги;
  • центри здоров’я та інші місця масового обслуговування та відпочинку.

Ситуаційні кімнати надають всі ці можливості для роботи на рівні громад.

Цілі

Складність і міжгромадський характер багатьох завдань спричиняють низку викликів і мають стати предметом вивчення успішних кейсів та розробки методології для таких перетворень на основі підходу “розумного регіону” на територіях з різним ступенем зруйнованої інфраструктури.

Цей проект полягає у розробці концепції та набору необхідних бізнес-планів і передпроєктних документів для комплексного регіонального рішення з управління та контролю, що включає модернізацію командно-диспетчерського пункту 1 обласного центру України та будівництво ситуаційних центрів у 10 передмістях цього міста.

Наведені методологічні рекомендації можуть бути корисними і для кластерів громад у сільській місцевості.

Заходи

  • Оцінка наявності та функціональності командно-диспетчерських пунктів, а також практики міжмуніципального співробітництва між обласними центрами та передмістями щонайменше у 7 обласних центрах та передмістях України;

  • Техніко-економічне обґрунтування проекту створення регіонального центру управління в 1 обласному центрі та передмісті;

  • Створення робочої групи з місцевими учасниками, розробка та реалізація пілотного проекту комплексного рішення щодо створення командно-диспетчерського пункту в обласному центрі та 1 передмісті;

  • Розробка пакету передпроєктних документів для поширення рішення на інші передмістя.

  • Підготовка рекомендацій для аналогічних проектів побудови інфраструктурних платформ розумного регіону в інших обласних центрах, передмістях та кластерах громад сільської місцевості.

Результати

  • Модернізований центр управління в 1 обласному центрі з розширеною регіональною функціональністю для одного передмістя, що надає послуги “розумного міста” для влади та мешканців агломерації, а також передпроєктну документацію, необхідну для розширення на інші передмістя та завершення проєкту за рахунок комбінованого фінансування грантів, державних та приватних інвестицій.

  • Звіт про аналіз інфраструктури розумних міст та практики міжгромадського співробітництва щонайменше 7 обласних центрів України та передмість, а також рекомендації щодо залучення інвестицій та планування проектів розвитку інфраструктури розумних міст та розширення діяльності в межах агломерацій та кластерів громад.

Уточнюється.

Контактна особа: Анатолій Долинний, das@ufib.com.ua.

We use cookies to provide the best web experience possible.
Explore
Drag