Україна має довгу історію боротьби за своє існування, тому важливо показати світу, що 2014 рік став не просто початком 8-річної війни, а черговим етапом боротьби за існування українців.
Зараз міжнародна спільнота цікавиться всим, що виготовляють в Україні. Важливо показати, що українці спроможні виготовляти якісні продукти, навіть в умовах війни. Одним із засобів представлення українських компаній є міжнародні виставки. Ми, як Асоціація виробників продуктів харчування (U-Food) та учасник Українського кластерного альянсу, повинні максимально сприяти тому, щоб гідно представляти українських виробників на міжнародних подіях – це є одним із головних напрямів нашої роботи.
Warsaw Food Expo 2022: участь українських компаній у рамках колективного стенду
17-19 травня було організовано представлення українських компаній на колективному стенді продовольчої виставки Warsaw Food Expo, що проводиться раз на рік у Варшаві. Ця подія є ключовою та збирає фахівців з усих областей харчової та переробної промисловості для обміну досвідом, демонстрації новітніх технологій, отримання інформації про новинки й тенденції ринку.
Виставка Warsaw Food Expo дозволила зібрати зацікавлених в українській продукції імпортерів для зустрічі з великою кількістю виробників представлених в одному місці. Проведені під час виставки В2В зустрічі дозволили виробникам знайти нових покупців, отримати нові контакти та знайомства, а також – стати на крок ближче до підписання експортних контрактів.
Колективний стенд об’єднав 26 компаній з їх продуктами харчування та напоями. Серед категорій продуктів були: злакові сніданки, яблучні чипси, рибні снеки, пиво, бакалійна продукція, шоколад, хумус та інші. Відвідувачі виставки проявляли високий інтерес до українських виробників і їх роботи під час війни.
Протягом трьох днів учасники національного стенду мали можливість представити свій продукт, запропонувати свої напрацювання, досвід у виробництві продуктів харчування, а також досягти угод для подальшої співпраці.
Варто зазначити, що площа стенду сягала 132 м², що привертало велику увагу відвідувачів виставки. Загалом виставка зібрала близько 10 000 відвідувачів та 180 учасників.
За словами віце-президента Ptak Warsaw Expo, цього року було зібрано найбільшу кількість українських виробників за всю історію виставки Warsaw Food Expo. Також на стенд українських виробників завітали представники Посольства України в Польщі, які мали змогу познайомитися з українськими виробниками та їх продуктом.
У рамках виставки учасники зустрілись із представниками головного офісу Auchan Polska, а також із представниками дистрибуційної компанії Brand Distribution Group та обговорили можливість подальшої співраці.
Участь українських виробників у Warsaw Food Expo стала можливою за підтримки та допомоги Посольства України в Польщі, яке сприяє розвитку української продовольчої індустрії.
Попереду ще багато міжнародних подій, на яких ми плануємо і надалі просувати українських виробників та знайомити їх з іноземним ринком.


B2B meetings у Варшаві
26 липня у місті Варшава відбулася торгова місія для українських виробників продуктів харчування, що була організована Асоціацією U-Food за підтримки Польсько-української господарчої палати.
Із початком повномаштабного вторгення росії в Україну виробники продуктів харчування зіштовхнулися з низкою проблем: скорочення каналів збуту, тимчасове призупинення виробництва, заборгованості від торговельних мереж, утрата працівників, що ремонтують і обслуговують обладнання та ін.
Зараз виробники харчових продуктів – гарант продовольчої безпеки в країні. Вони повністю забезпечують ринок продуктами для всіх громадян, що залишились в Україні. Проте, потребують допомоги і валютних надходжень для продовження функціонування підприємств і виплат зарплати своїм працівникам. Для багатьох виробників єдиним способом отримувати необхідні для виробництва кошти є експорт. Тому ми організували В2В зустрічі саме в Польщі, так як ця країна має великий попит на українську продукцію.
У всіх учасників була можливість послухати бізнес-програму, де свою підтримку Україні висловили: президент Європалати Люк Фріден і головний координатор з питань підприємництва та соціальної сфери міста Варшава Кароліна Здродовська, а також віце-президент Польсько-української господарчої палати Даріуш Шимчиха. Спікерами бізнес-програми були представники логістичної, юридичної та маркетингової компаній, які обговорили головні теми для успішного експорту продуктів харчування на ринок Європи.
На В2В зустрічах виробники зустрілися й обговорили можливості експорту з представниками таких мереж: Auchan Polska, Zabka та Brand Distribution Group. Польські імпортери та дистриб’ютори йдуть на зустріч виробникам і всім серцем підтримують українців у нелегкий час.
Асоціація U-Food за підтримки Українсього кластерного альянсу планує і надалі розвивати експортну діяльність, підтримувати вітчизняних виробників харчової та переробної галузі. У найближчих планах – організація обмінів з Францією та Литвою.
З питань долучення до заходів U-Food звертайтеся за е-адресою info@u-food.org
Публікація підготовлена за підтримки Європейського Союзу в рамках реалізації проекту ЄС “Інтернаціоналізація Українського кластерного альянсу: покращення прямого діалогу між європейськими та українськими професійними спільнотами під час війни”. Представлений матеріал відображає позиції Ukrainian Food Association та Українського кластерного альянсу і не обов’язково відображає думку Європейського Союзу