1-ий період, цифрова ініціація з ключовим завданням «Be Transparent» (з 8 по 16 серпня)
Учасники кампанії реєструються на Платформі, заповнюють свій професійний профіль та розпочинають цифрову взаємодію.
- Замовники декларують свої проблеми (виклики).
- Провайдери демонструють свої рішення (інновації).
- Брокери та експерти демонструють свою експертизу через промоцію наявних колів та грантів, та інших можливостей інноваційної підтримки.
- Керівники кластерів – декларують свої проєкти для грантової підтримки в рамках окремого розділу групи.
Для забезпечення цих процесів, всі учасники знаходяться в одній групі Платформи й мають низку інструментів для взаємодії – форум, канали комунікацій, базу знань, доступ до наявних колів та грантів тощо.
Паралельно, роботу розпочинає конкурсна комісія, яка буде складатись з представників координаційного центру УКА, Центрів Швидкого Реагування УКА (ЦШР), групи EIF УКА та нашого головного партнера заходу – GIZ. Завдання комісії на цьому етапі – сприяти якісним обмінам й визначити кращі пропозиції за викликами та інноваціям для представлення 17 серпня.
Стати прозорим для взаємодії – очевидна та головна умова для успішного метчмейкингу!
2-ий період, проведення онлайн події 17 серпня
Захід в онлайн долучить всіх зареєстрованих учасників до 3 видів активностей в онлайн:
- Загальних презентацій та дискусій щодо спільних, ідентифікованих викликів інноваційного розвитку МСП.
- Окремих та індивідуальних обмінів за напрямами та секторами (галузеві та крос-секторальні напрями).
- Презентації кращих грантових пропозицій від інноваційних брокерів.
Детальна програма події й з урахуванням результатів відбору 1-го етапу буде опублікована 15 серпня. Кількість окремих секцій (веб-кімнат ), де проходитимуть паралельні презентації та дискусії визначатимуться задекларованими на 1-ому етапі потребами та пропозиціями.
Подія 17 серпня є ключовою для зустрічі та персональних знайомств, презентацій всіх учасників на одному майданчику, але це ще не завершення процесів метчингу.
3-ій період, Розгортання взаємодії – Нагородження переможців
За підсумками заходу, учасники декларують в своєму профілі (поле «Метчинг») про прогрес у взаємодії за критеріями:
- Знайшов партнера.
- Знайшов фінансування.
- Є нові ідеї.
Керівники кластерів, які виступають в ролі метчерів, вказують в цьому профілі, яким компаніям вони допомогли стикуватись між собою за допомогою персональних відносин та власної експертизи.
Представники комісії контактують з учасниками, які задекларували ці позиції в своєму профілі та визначають кращі пари чи трійки, які розпочали взаємодію, а такоже метчерів, й також підводять підсумки всієї кампанії.
Нагороди, призи та відзнаки отримують кращі учасники в номінаціях
- Кращий замовник (3 відзнаки).
- Кращий інноватор (5).
- Кращий брокер (5).
- Кращий метчер (5).
Окремо, журі відзначає 10 найбільш активних учасників цифрової взаємодії на Платформі метчмейкингу. Нагороди будуть вручені переможцям на офлайн події 30 серпня.